Millenium cave

25 mei 2015 - Espiritu Santo, Vanuatu

Vandaag hebben we weer een intensieve dag gehad. We zijn naar de Millenium Cave geweest. Het is een wandeltocht door de jungle (met soms behoorlijk modderige/glibberige) paden, de grot en een kloof. Naast wandelen moesten we behoorlijk klimmen en klauteren, maar ook zwemmen.

De enkel van Irene heeft het met een stevige bandage goed gehouden. We waren lang onderweg zodat we net voor donker bij de auto waren.

Zie de foto’s voor een impressie van deze dag. Omdat het internet zeeeeeeeeeeeeeeer traag is zetten we geen films op het internet. Voor de film van gisteren wat de PC meer dan 3 uur bezig om een film van 58 mb te verzenden, dat duurt nu veel te lang.

Morgen hebben we weer een rustig dagje. We gaan met een bootje op zoek naar zeekoeien en zeeschildpadden. Zwemmen met de dieren mag niet meer, maar we hopen vanaf de boot toch wat onderwater opnames te kunnen maken.

1. Papa & Mama:
    25 mei 2015
    Dit is toch wel een geweldige reis, al die aparte belevenissen. De foto’s laten goed zien dat het een flinke wandeltocht was. Gaat het zwemmen met bandage wel?
    De film van gisteren is niet goed overgekomen. De link werkt niet.
    Nog veel fijne dagen en laat ons mee genieten
  2. Sytske:
    25 mei 2015
    En prachtige natuur en natuurlijk prachtig beschilderde koppies van jullie. En die foto's van dat blauwe water ook zeer bijzonder.
  3. Jaap en Irene:
    25 mei 2015
    Bandage is goed blijven zitten met zwemmen. Wel nat en vies natuurlijk, maar tot aan het eind stevig blijven zitten. Ik hoorde van Diny dat de link bij haar wel werkte. Probeer het eens via kopieren en plakken van de link in de browser. En Marco, kan die de link wel openen?
  4. Els:
    26 mei 2015
    geweldig wat jullie doen, leuk om te lezen. Rustig aan en genieten.
    groetjes
  5. Carla:
    26 mei 2015
    Wat een avonturen!!
    Worden die kleren en schoenen niet loodzwaar in het water?
    Zo mooi, die kloof. Geniet ervan!!!