Naam:
Foto’s:
622
Video’s:

Over ons

Wij, Jaap en Irene zijn echte reizigers. We houden er van om in de wereld naar landen te gaan waar we bijzondere en mooie dingen kunnen zien en beleven.

Dat is niet altijd ver weg van huis, ook in omringende landen en in Nederland zijn mooie dingen te zien.

Binnen europa reizen we met de auto en nemen we de tent mee, voor ons een fijne manier om vakantie te vieren.

Buiten europa kiezen we voor een appartement of bungalow maar heel soms ook voor hotels als dat voor de reis beter uit komt.

Over onze reis

Na vele mooie, verre en intensieve reizen besloten we na de verre reis naar Australie en Vanuatu niet meer zo lang en ver weg te gaan. Toch bleef de wens om ooit naar Canada te gaan in het achterhoofd aanwezig.
Bijna een jaar geleden ging dan toch de kogel door de kerk, we gaan nog een keer ver weg op reis. Canada met als doel, vissende grizzly beren.

Bezochte landen

Wij hebben 22 landen (9%) bezocht:

Antarctica, Argentinië, Australië, België, Canada, China, Duitsland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Kroatië, Nederland, Nederlandse Antillen, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Tanzania, Tsjechië, Vanuatu, Verenigde Staten.