Op de bamboebrug in de jungle

25 mei 2015 - Espiritu Santo, Vanuatu

Op de bamboebrug in de jungle

Deze foto werd gemaakt op 25 mei 2015 in Espiritu Santo, Vanuatu met een Olympus TG-3.

1. Willy:
    25 mei 2015
    heb nog niet alles gelezen, maar de foto's fantastisch wat is de natuur daar mooi
  2. Diny van Arkel:
    25 mei 2015
    Jeetje! Wat een enge trappen, touwladders enz!! Maar jeetje, wat een prachtige natuur! Zitten er geen enge beesten in het water waar jullie zwemmen? Dan kan je wel gezegend zijn tegen enge dingen, maar je weet het maar nooit! Ik kan niet anders zeggen, dat de natuur schitterend is. Fijn Irene, dat je enkel het goed heeft gehouden.
  3. Arie Schippers:
    25 mei 2015
    Ondanks de wat moeilijke bereikbaarheid zijn het toch goede foto's geworden. Onze complimenten.
  4. Jaap en Irene:
    25 mei 2015
    Er zitten geen enge beesten in het water hier, in ieder geval niet in het zoete water. In de zee zwemmen haaien, maar we hopen die niet tegen te komen, we blijven dicht bij de kust. Verder komen hier op land niet veel zoogdieren voor. Alleen koeien, paarden, honden en katten. Insecten en reptielen komen hier wel veel voor, vooral veel verschillende spinnen, maar er is geen enkel dier wat giftig is. Wel is er een plant waar je voor uit moet kijken. Deze heeft bladeren die ernstige brandwonden kan geven. Omdat wij in de jungle altijd met lange broek lopen hebben we daar ook geen last van.
  5. Regien:
    25 mei 2015
    Het zijn weer mooie foto's en een verhaal vol belevenissen.
    Het zal er ook niet zo druk vol toeristen zijn. lekker primitief.