Whistler

21 september 2023 - Whistler, Canada

Een rustig dagje vandaag, wel een duur dagje.

Als eerste gingen we op zoek naar nieuwe schoenen voor Jaap. Één van zijn schoenen was kapot gegaan, de zool zat los. Met ductape (onmisbaar op vakantie, bijna alles kan er tijdelijk mee gemaakt worden) was de zool vast geplakt, maar dat werkt niet voor lange tijd natuurlijk.
Nieuwe schoenen gevonden en gekocht.

Daarna met de gondel naar 1800 meter hoog. Gevoelstemperatuur van -5 graden Celcius, dus best koud. Erg mooi uitzicht boven, we hadden dan ook prachtig weer. We hebben er gegeten en wat rond gelopen en meteen wat marmotten gezien, die zijn best groot.

De rest van de middag hebben we gewinkeld. Jaap heeft een t-shirt en een vest gekocht voor zichzelf.

En Merel, voor jou hebben we een heel lief konijn gevonden.
In de winkel waar we een ijsje gingen kopen verkochten ze ook een heel groot ijsje. Jij hebt "Toetje" en nu komt ook "Ijsje" erbij.
Het konijntje en ijsje vinden elkaar gelukkig heel lief, kijk maar op de foto. Ze zitten gezellig naast elkaar in de struiken.

Morgen rijden we een korte rit naar Vancouver. Daar gaan we met de ferry naar Vancouver Island en rijden naar de plaats Campbell River.

We hebben er vermoedelijk wel internet, maar mocht dat niet zo zijn dan komen we pas over een week weer online als we in Vancouver zijn.

1. Marco:
    21 september 2023
    -5? Dat hebben we in Nederland lang niet meer meegemaakt.
  2. Johan en Tjimkjen:
    21 september 2023
    Wat een mooie marmotten 🥰. Zijn ze een beetje tam.?
  3. Jaap en Irene:
    22 september 2023
    Echt tam zijn ze niet, maar ze zijn wel mensen gewend en komen redelijk dicht bij.
  4. THEO Haasnoot:
    Hoi
    Prachtige foto’s
    Tja . Een mens kan echt niet op vakantie zonder duck tape😂 Wij hebben daar ook ervaring mee. erg leuk om jullie reis verslag te lezen .
    Veel plezier
  5. Els:
    21 september 2023
    dat zijn weer jaloersmakende foto`s, wat een mooie reis.
  6. Els:
    21 september 2023
    T rip zijn ook onmisbaar op reis
    (weet niet of ik dat goed schrijf)