Van Clearwater naar Whistler

20 september 2023 - Whistler, Canada

We zijn in Whistler en hebben een goede internet verbinding. Zodoende hebben we een paar "achterstallige" filmpjes kunnen uploaden. Vliegende zalmen, Jaap die achter een waterval langs loopt en 2 filmpjes van Benny.
Wie is Benny??? Zo heeft Irene de beer genoemd die we een paar keer hebben kunnen spotten in Clearwater.

Vandaag was een lange rit, 410 km.
Op advies van een medewerker van de lodge namen we een andere weg dan gepland. We moesten dan met een pontje over waar maar 2 auto's op konden. Was leuk, zie de foto's.
Ruim 100 km daarvan ging over een vierbaansweg waar je 110 km/h mocht rijden. Opvallend genoeg was het super rustig, zie de foto van de weg zonder auto's.
200 km ging over bochtige bergwegen. De omgeving was mooi, we voegen wat foto's toe.

We vertrokken met regen, onderweg werd het mooi weer, maar aan het einde van middag kwam de regen terug. Als het goed is wordt het morgen weer beter.

1. THEO Haasnoot:
    20 september 2023
    Zo te zien niet het allerbeste weer.
    Veel plezier ook al ben (ik er) nie.
  2. Els:
    21 september 2023
    jammer van het weer maar regen is ook weer goed voor de natuur en jullie hebben al veel mooie dagen gehad. Evengoed weer mooie foto`s.