We zijn van slag

4 mei 2015 - Sydney, Australië

We zijn helemaal van slag:

• rechts is links en anders om
  • onze biologische klokt
  • de zon draait de verkeerde kant op

Nou ja, het valt natuurlijk allemaal wel mee, maar toch.

Vandaag vanaf ons hotel in de George Street naar de haven gelopen (30 min). Daar foto's genomen van de brug en het opera house. De laatste is van afstand mooier en imposanter dan van dicht bij. Het blijft een mooi gebouw.

Vervolgens de wijk "The Rocks" bekeken. Niet echt bijzonder, maar toch wel leuk om te zien.

Vanaf The Rocks naar de haven terug gelopen en de ferry naar Manly (beach) genomen. Bij het strand hebben we geluncht en zijn we richting een uitzichtpunt gelopen. Onderweg bij de yoghurtbar een ijsje genomen.

Als laatste hebben we bij de Aldi (ja, ja ook hier voelen wij ons direct thuis) wat boodschappen gedaan.

Na een half uurtje terug varen en een half uurtje terug lopen waren we weer bij ons hotel terwijl en donker werd.

Nu liggen we voor pampus en hopen straks nog even de stad in te kunnen.

Bij dit verslag 8 foto's waarvan 1 speciaal voor Tjimkjen.

1. Diny van Arkel:
    4 mei 2015
    Prachtig toch dat Opera gebouw! Geweldig dat jullie dit met eigen ogen zien. Jeetje, een Aldi in Australie!! Die zitten ook overal!! Jullie zijn al druk in de weer ondanks de reis vermoeidheid en het tijdsverschil.
  2. Johan en Tjimkjen:
    4 mei 2015
    Alweer hele mooie foto's en Jaap staat er zelfs normaaaaal op. Tjee, das schrikken
    I thought I saw an ice Cream . Jullie hebben al heel veel gezien. Wauw, die vogel is ook mooi hoor, zucht.. Heb ook zin in een ijsje eh, reisje naar dat mooie land. Nog heel veel plezier en ik zie uit naar de volgende foto's
  3. Sytske:
    4 mei 2015
    Lord of de Fries, die vind ik erg goed. Sneu voor Jaap dat je zover moet reizen om je als fries gewaardeerd te voelen. Vanuit Groningen ook veel waardering hoor, voor jullie allebei!!
  4. Jaap en Irene:
    5 mei 2015
    Hé Tjimkjen, Johan en Sytske, ha ha, wat een leuke reacties. En Sytske, ja het is inderdaad wel sneu dat je zover moet reizen om gewaardeerd te worden als Fries. En Tjimkjen, we zullen een ijsje voor je meenemen.
  5. Jaap en Irene:
    5 mei 2015
    Tjimkjen, you did, you did, you did saw an ice cream