Pacific Island Travel

29 april 2015 - Almere Thuis, Nederland

Onze reis gaat bijna van start, nog 2 dagen.

Vele jaren geleden hebben we een vakantie gehouden in Nieuw Zeeland en die was geboekt bij Pacific Island Travel. Omdat die reis prima verzorgd was hebben wij de reis naar Australië en Vanuatu ook door hen laten verzorgen.

In het begin is er veel overleg geweest over welke eilanden we zouden willen bezoeken en de excursies die gemaakt kunnen worden. We kregen veel informatie en geen vraag was hen te veel.

In de weken na dat Vanuatu getroffen was door cycloon Pam zijn we wekelijks op de hoogte gehouden over de situatie op Vanuatu en tips gekregen over de websites waar de nodige informatie op stond.

Er werd meegedacht over de eventuele aanpassingen die wellicht nodig zouden zijn i.v.m. de verwoestingen door de cycloon en werden reizigers die eerder naar Vanuatu vertrokken waren gevraagd om informatie te verstrekken.

We zijn zeer tevreden over Pacific Island Travel en zijn blij dat we onze reis bij hen geboekt hebben.

Mocht iemand ooit "down under" een reis willen gaan maken dan kunnen wij Pacific Island Travel zeker aanbevelen.

Komende zaterdag vroeg in de middag vertrekt onze vlucht naar Hong Kong en zullen daar ongeveer 11,5 uur later landen om over te stappen op de vlucht naar Sydney. Als alles verloopt zoals gepland dan komen wij in Sydney aan op zondagavond 20:00 uur lokale tijd, in Nederland is het dan 11:00 uur zondagochtend.

Ons volgend reisverhaal zal geschreven gaan worden vanaf de andere kant van de wereld.

1. Siet en Herman:
    Dag Jaap enIrene,
    Een veilige vlucht voor jullie, en kom heelhuids weer thuis
  2. Hermien:
    30 april 2015
    Goede reis en een hele geweldige vakantie toegewenst!
  3. Hettie:
    Hoi Jaap en Irene,

Hoop dat jullie kunnen gaan genieten van een fantastische vakantie. Allereerst een goede (lange) vlucht want ondanks de tussenstop krijg je daar echt een platte kont van en daarna echt genieten van Australië en Vanuata!! Een hele fijne tijd daar!! Hartelijke groet, Hettie
  4. Carla:
    30 april 2015
    ik wens jullie een heel geweldige reis toe!! Geniet ervan samen! X
  5. Sytske:
    Hoi Jaap en Irene,
    Alvast een goede heenreis gewenst en natuurlijk een prachtige vakantie!
    Groetjes, Sytske
  6. Frida:
    1 mei 2015
    Heel veel plezier en een heel goede reis.
  7. Papa & Mama:
    1 mei 2015
    Hoi Jaap & Irene,
    Dit wordt vast weer een geweldige reis.
    Pas goed op elkaar en laat ons in jullie reisverhalen mee genieten.
  8. Arie Schippers:
    2 mei 2015
    Een veilige vlucht en heel mooie vakantie gewenst.