Van Leura naar Hunter Valley

9 mei 2015 - Hunter Valley, Australië

Vanmorgen hebben we uitgeslapen en zijn om half 10 vertrokken richting Hunter Valley.

We begonnen verkeert door niet de juiste kant op te rijden, maar omdat we toch tijd hadden besloten we een omweg te nemen. Achteraf bleek dat een zeer goede keuze, want op deze weg lag een botanische tuin die we bezocht hebben.

We hebben op veel van onze reizen botanische tuinen bezocht, maar deze was spectaculair mooi.
Zie de foto’s en oordeel zelf.

Verder onderweg 2 kangaroos tegen gekomen, maar helaas waren deze overreden. Gelukkig kwamen we later op de rit wel levende tegen. Onze eerste kangaroos dus die moesten direct op de foto.

Pas met donker (rond 17:30 uur) kwamen we aan bij ons hotel. Een luxe accommodatie bij een golfbaan. Niet een keuze die we zelf zouden maken, veel te luxe, maar we zullen het overleven. Zelfs onze koffers werden gratis door een werkneemster naar onze kamer gebracht.

Morgen rijden we naar Port Macquarie, een rit van ongeveer 275 km wat in ongeveer 4 uur te rijden is.

1. Siet en Herman:
    9 mei 2015
    Prachtige tuin! En ook de kangeroe doet je beseffen,dat je aan de andere kant van de wereld bent.
    groetjes
    Siet