De laatste foto's

2 april 2018 - Luosto, Finland

We zijn weer thuis na een fantastische vakantie in Fins lapland.

Een aantal van onze mooiste foto's hebben jullie al voorbij zien komen op deze weblog, maar van Ruben (onze gids/reisleider) hebben we een DVD gekregen met de foto's die hij gemaakt heeft.

Een 15 tal foto's van hem zijn inmiddels ook toegevoegd die jullie nu kunnen bekijken.

Wij gaan uitrusten, want de reis was behoorlijk intensief.

1. Diny van Arkel:
    2 april 2018
    Het zijn allemaal prachtige foto's. De helemaal vol besneeuwde bomen zijn top. Bedankt dat we weer mee mochten genieten. X
  2. Els:
    Dat was zeker een mooie reis, erg actief maar de moeite waard.
    Wij hebben ook genoten van jullie foto`s en verhalen.
  3. Regien:
    2 april 2018
    Het was weer een prachtig reisverhaal met mooie foto's. Welkom thuis.
  4. Arie Schippers:
    We hebben het net als jullie fantastisch meebeleefd alleen niet in levende lijve. Je kunt het nog heerlijk nog een keer beleven met die mooie beelden.. Straks weer gezond thuis. En horen de belevenissen als jullie thuis zijn wel weer. Lijkt ons heel mooi. Wel thuis.
  5. Pim:
    3 april 2018
    Een prachtige reis met mooie foto's! Rust maar lekker uit en geniet vooral na!