Rendiersafarie

31 maart 2018 - Luosto, Finland

Vanmorgen zijn we met de rendieren mee geweest op safarie. Heel relaxed gleden we in de slee door de sneeuw.

Daarna heeft Jaap een rendierburger gegeten, daar had hij echt zin in!!!!!
Irene hield het bij een vega burger (rendiermos)!!!

Jaap is naar het ijsvissen gaan kijken, maar  er werd nagenoeg niets gevangen.

Irene ging naar het huisje terug, heeft de houtkachel aan gedaan en is de koffers gaan pakken.

Morgenochtend vertrekken we weer naar Nederland na een heerlijke, koude, mooi en intensieve vakantie.

Foto's zijn toegevoegd, zo ook 1 filmpje

1. Ruud en Sanne:
    31 maart 2018
    Wat een prachtige reis hebben jullie gemaakt. Veel gezien, veel gedaan en erg mooie foto’s gemaakt. Ook de filmpjes zijn erg leuk. Na een rendier safarie een rendier burger eten, echt iets voor Jaap. Een goede reis naar huis.
  2. Sytske:
    Weer mooie foto's en avonturen.
    Goede reis naar huis terug naar het gewone leven.
  3. Johan en Tjimkjen:
    31 maart 2018
    Echt prachtige foto's en filmpjes. Wat een leuke vakantie hebben jullie weer gehad. Heel bijzonder. Voor morgen een veilige reis terug. Dikke tut.
  4. Papa & Mama:
    Helaas is aan deze reis ook weer een einde gekomen, maar het zal een reis zijn waar jullie nog vaak aan terug zullen denken. Nog een goede reis naar huis.
  5. Arie Schippers:
    2 april 2018
    Jullie hadden het weer helemaal voormekaar. .geweldige beelden in de sneeuw. Prachtig om te zien..