We gaan

6 september 2023 - Almere Haven, Nederland

Onze reis naar Canada gaat definitief door. De bosbranden zijn er nog wel, maar ondanks dat, is reizen geen probleem.

Vrijdagochtend om ongeveer 07:00 uur stappen we de deur uit om met het OV naar Schiphol te gaan.

Plaatselijke tijd om 13:25 uur landen we in Calgary waar het 8 uur vroeger is dan in Nederland. Vanaf woensdag 13 september zal het bij ons 9 uur vroeger zijn dan in Nederland omdat we in British Colombia in een andere tijdzone zitten.

Dus Merel, als we een keertje willen beeldbellen dan moeten we dat natuurlijk niet doen als één van ons slaapt. 😊 Als jullie bijna gaan avondeten dan hebben wij net ons ontbijt gehad. Best wel gek hè.

1. Papa & Mama:
    7 september 2023
    We wensen jullie een fijne reis. Dat er nog steeds bosbranden zijn zullen jullie vast merken, maar het is te hopen dat er toch nog genoten kan worden van de mooie natuur in Canada. We zullen jullie reisblog goed volgen.
    Mama & Papa
  2. Els:
    7 september 2023
    Heel veel plezier, goede heenvlucht. Ben benieuwd naar jullie avonturen, hoop dat je niet met de bosbranden te maken hebt maar het blijft natuurlijk heel erg voor de natuur.
  3. Ruud:
    7 september 2023
    Goede reis en geniet ervan. Gr
  4. Diny van Arkel:
    7 september 2023
    Dat jullie maar geweldig gaan genieten, goede reis!
  5. Marco:
    7 september 2023
    Veel plezier. Wat is jullie vluchtnummer? Dan proberen we jullie te volgen.
  6. Jaap en Irene:
    KL677 naar Calgary. Vertrektijd 12:25 uur
  7. Johan en Tjimkjen:
    7 september 2023
    We wensen jullie een goede en veilige reis toe.
    En kijken uit naar de foto’s en reisverslagen.
    Doe voorzichtig. Dikke tut,
  8. Regien:
    7 september 2023
    Heeel veel vakantie avontuur en dat alle plannen maar door kunnen gaan. Ik ben benieuwd naar jullie verslagen. Goede reis samen.🤩