Waterton Lake National Park

11 september 2023 - Waterton Park, Canada

Janet, de gastvrouw van de B&B waar we verblijven, serveerde ons een heerlijk ontbijt vanmorgen. We aten samen aan tafel met 2 andere gasten.  We hebben gezellig met elkaar zitten kletsen.

Na het ontbijt reden we naar het Waterton Lake National Park. Een groot mooi natuurpark waar helaas veel bos in vlammen op is gegaan. Maar hoogstwaarschijnlijk niet dit jaar, maar vorig jaar of nog eerder, want onder en tussen de afgebrande bomen kwam al veel groen op. Er stonden al struiken en kleine nieuwe boompjes en die groeien niet zo snel, vandaar dat wij denken dat de brand al veel eerder is geweest.

We gingen naar verschillende plekken in het park met de auto en maakte soms een korte wandeling.
Irene ging op de foto met een beer (zie foto) en Jaap speelde met een klein eekhoorntje (zie film)

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Papa & Mama:
    11 september 2023
    De beer waarmee je knuffelt zou je toch mee naar huis willen nemen. De eekhoorn schijnt het een trouwens leuk spelletje te vinden. We zijn benieuwd of jullie levende beren zullen zien. We kijken uit naar jullie verdere belevenissen
  2. Els:
    11 september 2023
    mooi daar, nog veel toeristen in deze tijd.
  3. THEO Haasnoot:
    11 september 2023
    Had die beer drie poten? Dan heb ik hem namelijk ook op you tube gezien!!
    Veel plezier met de knuffelbeer. Ik zag trouwens een vrouw die 16 hagedissen probeerde mee te smokkelen in haar kleding dus 1 beer lijkt mij ook mogelijk vooral als ie een ticket heeft !
  4. Leon:
    11 september 2023
    Mooie plaatjes allemaal. Ik ben jaloers!!!!