Van Golden naar Revelstoke

16 september 2023 - Revelstoke, Canada

Na het ontbijt gingen wij op pad richting Revelstoke, een routen van 130 km.

We reden door het Glacier National Park over de Roger's Pass.
Je zou denken dat de pas een bochtige bergweg is, maar dat kennen ze hier niet. De wegen zijn breed en zijn de bochten flauw. Mooie vergezichten of prachtige uitzichten heb je niet, eigenlijk zijn de wegen nogal saai.
Pas als je één van de zeer weinige zijwegen neemt zijn er hele mooie plekken of bij sommige wandelingen kun je hele mooie dingen zien die jullie ook op de foto's en film hebben gezien.

Onderweg kwamen we wel een kunstwerk tegen van een "broek" waar je in kan staan, zie de foto's, heel grappig. De broek is gemaakt na het zware en lange werk aan de weg en de spoorlijn in het gebied.
Zoiets kwamen we later ook tegen in het Park in Revelstoke waar we de "meadows in the sky parkway" reden.
Een kunstwerk alsof je van een skischans springt. Zie de foto's en de film met Jaap, die probeert te vliegen wat niet lukt en aan zijn gezicht te zien is het ook eng en wil hij stoppen.

De vogel op de foto en de film is de Stellers gaai. Hij heeft wat lekkers gevonden, maar onze banaan wilde hij niet.

Op één van de foto's zien jullie ook een buggy, daar gaan we morgenmiddag in rijden/crossen via Great Canadian Tours.
Voor een idee wat we gaan doen, zie het filmpje op hun website https://www.riderevelstoke.ca/sidebyside
Daar hebben we heel veel zin in.

1. Els:
    16 september 2023
    Leuke foto`s, jammer dat ik niet overal kan reageren ( krijg de melding teveel reacties vanaf dit ip-adres) maar de foto`s zijn erg leuk. Veel plezier met de buggy.
  2. Johan en Tjimkjen:
    16 september 2023
    Die broek past jullie goed 😊.. Zijn weer mooie foto’s en video’s. Veel plezier morgen met crossen 🛺
  3. THEO Haasnoot:
    17 september 2023
    Wie de broek past trekke hem aan!