Sneeuwscooter tocht

29 maart 2018 - Luosto, Finland

Gisteren zijn we mee geweest met een sneeuwscooter tocht. We waren met een heel klein groepje, de gids, 1 scooter voor ons en wij als achterste. Dat laatste was van belang omdat het rijden niet echt snel ging dus hielden wij af en toe even in (vooral voor de bochten) zodat we met wat meer gas op de hendel even flink door konden glijden, hangend in de bochten. Erg leuk, we houden wel van wat actie.

Verder hebben we die dag niet veel gedaan.

Het was bewolkt, dus noorderlicht spotten was er niet bij. Dan maar de sauna in en vroeg naar bed, ook wel eens lekker.

Ook nu is het bewolkt. We hebben net ontbeten en daarna zijn we langlaufski's gaan halen. Na de koffie gaan we de latten onder binden en de omgeving verder verkennen.

Foto's zijn geplaatst, het is gelukt.

1. Papa & Mama:
    29 maart 2018
    Jammer dat het uploaden van de foto’s nog niet gelukt is, maar belangrijker is dat jullie van de reis genieten. Zo’n tocht met de sneeuwscooter is echt iets voor jullie; lekker scheuren door de bochten. We horen nog wel hoe het langlaufen gegaan is. We denken dat het een heel vermoeiende bezigheid is.
  2. Papa & Mama:
    29 maart 2018
    De foto's zijn geweldig en we worden jaloers als wij ze zien. Deze reis is toch fantastisch en de sfeer enorm gezellig. Heel fijn voor jullie!
  3. Els:
    29 maart 2018
    mooie foto`s, om jaloers te worden. Ziet er goed uit.
  4. Yvon:
    29 maart 2018
    Geweldig cool. Jullie zien er stralend en blozend uit.
  5. Johan en Tjimkjen:
    29 maart 2018
    Prachtige foto's, jullie maken weer een bijzonder mooie reis.
  6. Arie Schippers:
    31 maart 2018
    We hebben weer genoten van de foto's.